fredag 5 februari 2010

>> Torsdagens träning

Pass 1 (v3) : Bröst/Biceps   3-4set

                                                                         Kriss           Sarah
Bröstpress                                                          60kg           25kg  
Lutande bänkpress                                             40kg           20kg
Hantelflyes                                                          ?                  --
Cablecross                                                           ?                  --

Stående skivstångscurl                                      30kg             15kg
Bicepscurl (maskin)                                            35kg             10kg 
Scottcurl                                                            10kg             5kg

-------------------------------------

Har inte riktigt koll på Kriss siffror det får han komplettera sen, Hantelflyes och Cablecross hoppade jag över igår eftersom jag fortfarande har lite ont i ena axeln… Lekte i 30 min med Hampus och en medicin boll stället *puh* ;)
Det var ett bra pass annars. Känner att jag blir starkare.
En härlig känsla.
Är mycket piggare om dagarna och sover bättre när jag sover också. Bara positivt med andra ord.

Inga kommentarer: