måndag 15 februari 2010

>> Veckans vägning

Det har varit ganska dålig uppdatering här senaste veckan av olika skäl… Veckan som var var fruktansvärt ostrukturerad. Vi tränade i Lidköping hela veckan men håller på att lägga upp nya scheman, individuella scheman eftersom vi vill nå lika mål med träningen… Och på tal om mål så har jag ett stort!
Ett som jag siktar på att nå om några år… På vägen har jag en hel hög med delmål… Men det stora målet, ja det ska nås! ;)


Vägningen då.

Till mina 165 cm:

19:e januari:                                                                      68,3
26:e januari:                                                                      65,7
1:a februari:                                                                      64,3
8:e februari:                                                                      63,9
15:e februari:                                                                    63,8

1 hg på en vecka! Wiho!
Hehe nä, hade inte räknat med att gå ner så mycket mer för tillfället eftersom träningen förmodligen gör mig tyngre.
Har ju fortfarande ett mål på 60 kg, men om jag kommer ner i det odeffad det vet jag inte… Och det gör mig inget heller… Resultaten syns i spegeln och måtten har minskat!
Det är det som spelar roll.
Ska börja notera vikter lite bättre nu igen, för strakare det blir jag. Och flåset är mycket förbättrat.
Intervall orkar jag i 40 min nu… “springer” jag bara på crossen i normal takt så klarar jag över en timme… Kan jämföra det med de 15 min jag orkade i början! Hejja mig!

Och hejja Kriss så klart. Han gör framsteg varje dag tycker jag.
Det syns och märks resultat på honom också!
Merom honom kommer en annan dag.

Nu är det natta!

Inga kommentarer: