måndag 8 februari 2010

>> Veckans vägning

Till mina 165 cm:

19:e januari:                                                                      68,3
26:e januari:                                                                      65,7
1:a februari:                                                                      64,3
8:e februari:                                                                      63,9

- 4,4 KG sedan 19 januari 2010.
Ca ett kilo i veckan på att bara sluta äta godis…!
Från och med nu kommer det nog inte att gå så snabbt neråt som det hittills gjort med tanke på att jag styrketränar så pass mycket. Men kommer att fortsätta att väga mig på måndagar.
Har ett mål kvar och det är 60kg.
Men nu är det måtten jag fokuserar på istället.
Att trimma och slimma kroppen istället för att gå ner i vikt.
Har ett visst “mått-mål” också, den dagen jag når det ska jag gå och köpa mig en bikini! 2 månader max, kommer det ta.
Det har jag gett mig fasen på! ;)

Inga kommentarer: