tisdag 19 januari 2010

>> Måndagens träning


Igår tränade vi i Skara på AK (atletklubben).
Barnen var som vanligt med, Hampus trivs bra där nere. Det finns en hel back med lego så han håller sig sysselsatt läänge :)
Lite för länge egentligen, för det blir livat i luckan när vi ska hem!
Novalii då, ja hon hänger bara på allt som händer.
Inga krusiduller här inte!

------------------------------------------------------------
|
|
V

Pass 1: Bröst/Biceps/Mage   3-4set

Hantelpress
Lutande bänkpress
Hantelflyes
Cablecross

Stående skivstångscurl
Hantelcurl
Scottcurl

Crunches
Magmaskin (x2)

-----------------------------------------------------------

Skriver för tillfället inte antalet reps(repetitioner), dels för att vi inte har hunnit känna på hela schemat ännu och dels för att Kriss och jag lägger upp det så olika. Jag tar just nu lättare vikter och fler repetitioner. Kriss kör färre med tyngre.

Är det övningar ni inte känner till går det att googla eller fråga oss i en kommentar. Inlägget skulle bli läskigt långt om jag skulle beskriva varje enskild övning här!
Hoppas det är OK! :)


Klarade faktiskt inte riktigt hela passet som jag hade tänkt.
Gick ut för hårt i början så jag tröttade ut mig ganska så fort…
Hoppade cablecrossen och skivstångscurlen.
och lyckades inte med alla reps som jag siktat på.
Men bättre lycka nästan gång! ;)

Kriss fixade det med råge. Verkade vara ett bra pass för honom.
Vi var båda rätt “möra” när vi kom hem!

Inga kommentarer: