tisdag 26 januari 2010

>> Måndagens träning


Pass 1 (v2) : Bröst/Biceps/Mage   3-4set

Hantelpress
Lutande bänkpress
Hantelflyes
Cablecross

Stående skivstångscurl
Hantelcurl
Scottcurl

Crunches
Magmaskin (x2)

Igår var vi i Lidköping på Hälsostudion och tränade.
Har varken vikter eller reps noterade på detta pass.
Kriss skötte sig bra och tog sig igenom hela galant!
Själv var jag sjukt omotiverad, tycker det är ett fruktansvärt tråkigt schema till och från och då känns det inte bra. Träningen ska inte vara tråkig. Jag gjorde som vanligt och “hattade” lite fram och tillbaka. Hela kroppen fick sig en omgång ändå!
Vi får sätta oss och göra upp ett nytt schema tror jag, vet dock inte om Kriss kanske trivs med detta? Har inte hunnit prata så mycket om det. Men isf får han fortsätta att följa det så sätter jag ihop ett eget. Skulle vilja ha med lite kettlebell träning, det har jag fastnat för!

Inga kommentarer: