tisdag 26 januari 2010

>> Vägning

På 7 dagar har jag nu gått ner 2,6 kilo.
Jag känner mig nöjd med veckan!
Ska i fortsättningen väga mig på måndagar, men som sagt, för mig är det inte fokus på vikten i första hand, utan på måtten, men för att nå till mina mål krävs det antagligen att jag tappar ännu lite mer i vikt. Men det lär stanna om ett tag eftersom styrketräningen förhoppningsvis ger reslutat och muskler som bekant väger mer än fett!

--> Kom ihåg! Man blir inte “biffig” bara för att man tränar på gym, det krävs mycket mer för det. MEN muskler kräver mer energi av kroppen i allmänhet och bränner därför fett även under vila!


Till mina 165 cm:


19:e januari:                                                                      68,3
26:e januari                                                                       65,7

Inga kommentarer: